Attention, tadpoles!


Jag har bestämt årets tema på min födelsedagsfest!!!  Varför berätta det så här tidigt? Jo, det är för att dom som vill göra något mer avanserat ( typ jag xD ) ska ha tid att förbereda!! Tjoohoo!

Årets tema är länder ( inspererat av Hetalia, ofc!). Eller kanske fördommar e mer rätta ordet... >3>

Iallafall! Som sagt; Temat är altså länder, och för er som inte fattar ( Altså typ alla utom Mig-sama ) så ska ja försöka förklara! Man ska klä ut sig till sitt favorit land. Ett enkelt exempel är om du väljer att klä ut dig till Frankrike : Ta på dej en randig tröjja, knäbyxor, röd scarf, basker och kila fast en baguette under armen och you are ready to go!! xD Så svårt va de!

De som inte känner för att klä ut sig eller bara vill göra not litet ( som att typ gå och vifta med sitt valda lands flagga ) kan glömma detta medelande och sen komma ihåg de igen när ja påminner er i september. Kom ihåg; Att ja ens har teman på mina fester är enbart för att ja ska ha en ursäkt att klä ut mej!

De skulle oxo va kul om man fösökte bete sig lite fördomsfull som de landet man e. Till ex måste Frankrike bete sig kärleksfult mot alla; Frankrike e ju ändå 'Land of Amour!' xD

För den som e intereserad så ska ja va Japan ( Oh, shit vilken överaskning O_o ). Anledningen till att ja inte e Preussen e för att det inte riktigt finns några fördomar ännu existerande om detta land, plus så e de ganska svårt att få tag på hans absolut epic flagga ( *gråter* Gilbert!!! Förlåt mej!! TT^TT )

Har ni några frågor e de bara att kontakta den underbara Mig-sama!! Yay! x'D


Kommentarer
Postat av: Emerie

jag vet inte om jag fick ett sms för jag har nytt nr, men såg från carro~ am i invited?

2010-07-28 @ 21:31:23
URL: http://emerie.blogg.se/
Postat av: Linnéan :D

JAAAA, fam va kul! :D jag älskar temafester!!!! :D:D:D:D:D du får hjälpa mej välja land :D

2010-07-31 @ 03:37:33
Postat av: claudia

hej allt väl? :)

2010-07-31 @ 04:15:10
URL: http://qlaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0