Gristofflan


Nu har jag suttit här i köket med Gilbert hela kvällen, och inte mindre än fem gånger har jag misstagit min ulliga gristoffla för Itaz och lite småsensuellt börjat klia den med min fot.

Ja, vad har jag annars gjort idag?

Jag har råkat armbåga Néa i ansiktet när jag skulle krama henne.

Jag har sprungit till bussen, konstaterat att jag kommer att missa den, och därför följaktligen börjat gå istället. Jag hann med den.

Jag totalt ninjade Feli när hon va på toa. På samma tid som hon hann uträtta sina behov där inne, så han jag också göra det, men gick in på/ut från toan ca 1 sekund efter/före henne. Hon märkte aldrig att jag va inne över huvud taget. Tror jag.

Tittat i min busstidtabell ock lärt mig att tiderna inom parentes faktiskt gäller. 

Pasta-faivat med Néa. Den blev inte så bra. Slutade att göra ont straxt efter att jag lämna matkön. Inte bra, inte bra. Anledningen var förmodligen att det var lasagne. Två av fem toasters. 

Gått ut med Itaz. En man hälsa på honom, men Itaz gav honom dissen. Good boy.

Konstaterat att jag är väldigt trött på 75% av all min musik på min mobil. Konstaterat att jag inte bryr mig tillräckligt mycket för att lägga in nya låtar.


Kommentarer
Postat av: Felicia

Märkte jag ju visst det! Brydde mig bara inte ;)

2011-05-17 @ 16:02:27
URL: http://bluberrie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0