The Christmas Great Happening!



Woohoo!  Jag planerar något stort, gott folk!!  Även fasst nångra av er kanske inte vet om det än så ska ni med mej på Julmarknad!!! XD

Julmarknaden jag tängt mig är den på skansen, som är öppen varge helg fran till Jul.
Men eftersom jag är huvudpersonen i denna händelse så måste jag skälvklart vara med; så de e bara de hälger jag kan som är valalternativ, och de hälger jag kan är den näst sisa och sista innan Jul, altså den 12-13 eller den 19-20 december, och en lörda e bäst, så igentligen den 12 eller den 19  X3

Fasst de lutar messt åt den 12, om man ska döma av läget jusst nu, tror jag...

Och så för att få me så mycket folk som möjligt så blir de den lördan (kanske söndan, om de nu passar bättre) messt folk kan, så lämna en kommentar här nedanför eller messa/ring mej vilken dag som funkar bäst för dig :3

Inträdet till skansen kostar 80 kr (om jag inte minns fel) men om vi blir mer än 10 pers så blir de billigare (typ 60).

Som ni kanske förstår, så bjuder ja me både mina Gymnasiepoolare och mina...ja, va kallas ni...inte gymmnasiepoolare? jaja ni fattar, så va öppna för nya bekantskaper XD

För dej som velar på om du vill följa med eller inte så kommer här några nyckelord;

-Rostade mandlar

-Julstämning

-Kanderade äpplen

-folk i gammalsvenska kläder att småskratta lite åt

-Häst och vang

-Glögg  (för den som gillar de)

-Lussebullar och pepperkakor

-Bjällror

-Lukten av bränt trä

-Kyla (= kramas mycke för att hålla värmen)

-Gulliga får och hästar

- Mig  ( XD )


Så ja inväntar erat svar... berätta så fort ni besstämt er, så att ja kan skriva in er på min lilla fina lista här nedanför  X3

Personer som vill/kan föja med + Vilken dag som funkar bäst för dem:


¤ Louise Mumris Larsson - Eh.. ja, läs ovanför :P

¤ Emilia Gumman Karkulahti - den 12

¤ Rickard Batman Nilsson - den 12

¤ Andreas Böte Holmberg  - den 12

¤ Annika PMS Linde - den 12

¤ Linnéa Dot Persson - den 12

¤ Emma Flora Vikman

¤ Mattias Maddicken  ( e du glad nu, Emma? XD )




Kommentarer
Postat av: Doggyboy

Pax på att följa med den 12:e XP

2009-11-26 @ 00:40:01
Postat av: ämma

HAN HETER MADDICKEN INTE MATILDA >:

2009-12-09 @ 22:05:32
URL: http://stummatankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0