Vad gorde jag idag? :3

Dagen började väldigt segt som de flästa andra dagar, men hade iallafall sovmorgon, vilket alltid uppskattas. Till frukost åt jag skorpor, om jag minns rätt och samtidigt gorde jag veckans japaska läxa, som igentligen e till nästa vecka, men jaja, ja gorde den endå :3

sen gick ja till bussen, de va svin kallt! speciellt eftersom ja glömt min hallsduk i skolan dagen innan =_=  ...ja kommer dö innan den 20de. varför? jo, därför att inga pengar + ingen vintejacka + kyla = säker död!

Om ja mot förmodan övellever har ja tängt köpa en röd vinterjacka, eller åtminståne en me rött på som matchar min röda mössa ja fick i födelsedags present :)

sen hände de inte så mycket mer den här dagen förutom att ja skapa en blogg... .... ..... O_O  ja gör fan inget me mitt liv! För faktum e att 70% procent ser ut ungefär såhär, går upp, går till skolan, åker hem från skolan, borde göra läxor men gör dem inte, sätter sig vid datan och sen går och lägger sig....

Och varför gör du inget åt de då frågar du säker dig skälv. Jo, därför att ja e lat, oföretagssam och omotiverad!

Men igår va ja facktiskt ganska företagsam och gich ut me Itaz (min hund) tillsammans me L**'*a X3 de va ganska trevlit, sen spela vi Halo tv spel och åt köttfärssås och spaggetti... den flickan lär sig för fort!  Anledningen till att ja utmana henne i Halo var att ja trodde ja skulle va bättre än henne, vilket ja oxo va. De första fem minuterna TT-TT

Ja hatar att förlora! Men bra jobbat endå, L**'*a! :)


Kommentarer
Postat av: Kafferast xD

hahahah xD MUSHROOM MUMRIS TAR SIG AN BLOGGVÄRLDEN! TJOHO!

2009-10-06 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0