Informationsbrev XP

 

 

Med 100% majoritet har det blivit bestämt att Julmarknaden blir den 12, altså på lördag :3

Skansen e öppnen från kl 10.00 till 16.00, så jag tror det blir bra om vi kommer dit ungefär runt 12... busstider får vi nog göra upp lite närmare via sms/telefån senare :D


Annan övrig information som är bra att veta är att gå på julmarknad är kallt som in i helvete, så klä på er ordentligt, gott folk, de e inge kul om nån går runt och wainar över att dom fryser 10 min efter att vi kommit dit!!


Angående mat e jag själv inte riktigt säker på hur jag gör, de finns nog att köpa där... men eftersom jag e snål så funderar jag på att kanske ta me mig matsäck, typ varm chokla me mackor... vi får se beroende på va ni andra gör :P

...så... om de e no mer ni behöver veta så e ja kontaktbar på mobilen eller i värsta fall hemtelefon... så länge jag inte sover XD




Vi ses och hörs, you bloody gits!!!   XD


PS. sprid vidare detta till så många ni kan, så att ingen blir lämnad utanför X3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0