Lilla My X3



Värsta könste komentaren av lilla My:

"Jag önskar att ni var mina gallär slavar, för du hade jag kunnat få er att ro hur fort jag ville"

till Mumin och Snusmumriken somm sitter och ror  XD


Visste alla föresten att Mumrik och lilla My är halvsyskon? 
Lilla mys mamma heter Mymlan och hon har en massa barn, bland annat Mymlans Dotter (senare bara nämd som Mymlan: My's storasyster) och lilla My som är den yngsta ungen.
Och det nämms tydligen i en av mumin böckerna att Mymlan (den äldre) fick barn men en som hette Joksaren och det barnet är då Snusmumriken XD

Värsta gullit X3
För om man tänker efter liknar de varandra ganska mycket :D


Kommentarer
Postat av: Annika

Klockren kommentar asså! Lilla My is da shiet xD

2009-12-03 @ 16:34:18
URL: http://annikalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0