Sverige passar i glasögon

Emma är häär!! XD  hon ska ta non konstíg bild på mej till not skolarbete... ska bli kul tror jag, men hon har tagit på sig mycke jobb me tanke på att ja e fotogenisk som en fisk, men jaja, de går vell som det går me de X3

Fasst innan vi börjar fotta ska vi nog käka pankakor och så ska hon emo styla mej :3





Jag e lite smått förstörd i huvet jusst nu... ja kollar nämligen på en Anime som heter Hetalia som handlar om världens länder, eller snarare karaktärer med olika länders namn och "personlighet"... länder personifierade helt enkelt... men iallafall, problemet är att alla (manliga) länder e grymt snygga och min redan konstiga hjärna börjar producera Yaoi par i 100 kilometer i timmen... så när man läser om kalla kriget i historia kommer man på sig själv med att tänka "fy fan va sexigt!"... vilket e rätt stört, för krig e ju inge bra... eller när de står på skinkförpakningen att den e från spanien  "haha... Spanien...elinor, de e spaien som gort den här..!"   "jaha..? och?" blir svaret  =_=

men jaja, e man nörd så e man... och om non undrar så e Danmark hetast XD


Trevligt fortsatt vecka på er allihopa >3<


Kommentarer
Postat av: Doggyboy

Jag hörde det förbjudna ordet D:

inte svära XD

men det är nog inte många icke-anime-frälsta som vet vad y**i är XD

2009-10-15 @ 09:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0