Välkommen till min nya blogg!

Som rubriken säger är detta min nya blogg!  Vet inte riktigt varför ja skapa den med tanke på att ja oftast inte har nott att skriva om och dessuton stavar som en 10 åring, men jaja, besöksantalet kommer endå ligga runt noll till dommedagen kommer :P

hmm.. kanske ska börja me en kort presentation... och ni som redan känner mig... ja, ni kan läsa iallafall X3 ;

Namn:
Louise Larsson

Föddes: En vacker vårkväll i september, den 14 för att vara exakt, år 1993

Smeknamn: Lollo, fasst de börjar tydligen bli omordärnt... hör de väldigt sällan nuförtiden, vilket e bra, har aldrig riktigt gillat de :3  LuLu, gillar de, låter sötare än Lollo X3  Mitt nyaste smeknamn e Murmis... vet inte riktigt hur de kom till, men ja tror de har nott att göra me att ja i ett av mina lättsamma tillfällen i livet råkade säga att Snusmumriken (från Mumin) e sexig, vilket han i och för sig är... men cool passar nog bättre än sexig kanske :P Och så finns de ju My Panda oxo, men de får bara My Solros kalla mig X3 <3

Gillar: Anime!   hmm.. va gillar ja mer..?  Jo, mina underbara vänner, hoppas ni vet vilka ni är :3  och Musslor oxo förståss, förstår inte hur 85% av dom ja träffar inte kan gilla denna underbara delikatess D:
Och under karegorin gillar måste ja oxo nämna mitt barn Kuma-chan! han e så söt! XD han e mjuk, brun och lurvig och har en rosett runt halsen...tyvär e han en nallebjörn, men jag älskar honom endå!

Utseende: (jusst nu) Svart kort hår, me två längre hårslingor framför öronen, lugg. men holler på att spara till långt hår igen.
Glasögon, gröna ögon, hyffsad snygg ibland Xd men alldrig på bilder, extremt ofotogenisk XP
Klär mig oftast i svart. 1.77 cm lång och skostorlek 42 (hatar mina fötter! =_=)  Fina händer med najsa, ostast lite lång, naglar :3


Så, de va ja de, underbart eller hur? XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0