Twisted Love


Verför ser du så rädd ut, bror?

Jag gjorde det för din skull.

Nu står ingen mellan oss.

Förstår du inte, bror?

Hon behövde dö.

Hon var inte bra för dej.

Varför?

Lyssnar du inte på mig, bror?

Försök att förstå.

Jag gillar dig så mycket.

Du gillar mig också, eller hur, bror?

Varför gråter du, bror?

Är det för att det kommit rött på din matta?

Jag städar undan det sen.

Jag lovar.

Såja, bror. Det ät ingen fara längre.

Jag dödade henne.

Oj... det kom rött på din kind från mina fringrar.

Det passar dina ögon, bror.

Det röda.

Varför puttar du mig, bror?

Jag förstår inte.

Vi är familj, eller hur?

Du sa att du aldrig skulle överge mig, bror.

Men du skulle aldrig ljuga för mig.

Så varför var du med henne, bror?

Varför lämnade du mig ensam?

Jag förstår inte.

Varför går du till henne, bror?

Hon är död.

Jag dödade henne, bror.

Se; jag har rött på mina händer.

Se på mig, bror.

Hatar du mig?

Varför?

Jag förstår inte.

Jag gorde allt detta för dig, bror.

Snälla, hata mig inte.

Hata mig inte.

Jag gillar dig så mycket.

Mycket mer än hon.

Lämna mig inte, bror.

Du lovade.

Bror?

- - -

A Little sisters Twisted Love




Ok, ja måste bara säga; den här dikten (?) har inget med mig att göra förutom att jag skrev den. Så den beskriver inte mina känslor på något sätt.




Kommentarer
Postat av: Felicia

Haha, eller döljer du något för oss Louise? ;)

2010-05-03 @ 18:53:07
URL: http://bluberrie.blogg.se/
Postat av: Natalie

jag ryser :(

2010-05-05 @ 08:59:59
URL: http://natalielindaedberg.blogg.se/
Postat av: Natalie

jag ryser :(

2010-05-05 @ 09:00:59
URL: http://natalielindaedberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0